Vad som har kommit i vägen för bloggen

Jg var ju som sagt var i täby i fredags och hade det jättemysigt, kunde tyvärr inte ta bilder på det jag köpt men det var två par trosor, en ganska enkel tröja, 4 nagellack och 2 ansiktsmaskar. Sen sov Hanna här och vi hade en spa kväll. Igår mitt på dagen så åkte vi till farmor och farfar och vi kom inte hem förns vid halv åtta typ, och då blev det att mysa framför tven;) Därför har jag inte bloggat.
Idag ska jag iaf bara vara hemma och chilla. Både Fanny och min lillasyster vill att jag ska rita av Justin Bieber så ska väl börja på det nu då (dock behöver min lillasyrra betala 10 kr haha!).
Dagens (enkla) outfit: ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0