Torsdag

Idag har det varit en helt vanlig skoldag, förutom att dramat blev inställt imorse så Freja och jag satt först ett litet tag med killarna men sen såg vi ett halvt avsnitt av Djungelns drottning;) Sen efter skolan så stannade Fanny, Freja, Tim, Philip och jag ett (långt) tag efter att vi slutat. Precis när vi skulle gå så började det hagla/regna så Fanny och jag springer in igen. Sen så kommer Freja och Tim också in fast med sina cyklar i skåphallen, haha!
Nu är jag iaf hemma hos mormor och har precis kollat klart andra halvan av Djungelns drottning. Vet inte om jag kommer hinna blogga mer sen när jag kommer hem, för måste hinna duscha och så.

haha, bjuder på den


Kommentarer
Postat av: josefinclara

fin blogg, allt bra?

2012-03-29 @ 20:20:08
URL: http://josefinclara.blogg.se/
Postat av: alba-dance is the way I walk

halllooo, allt bra med dig idag? :)

2012-03-30 @ 20:22:49
URL: http://albaa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0