Hårresande planer

Ska ju låta mitt hår vara nu ända till efter sommarlovet. Så då kommer väl antagligen mitt hår se ut som vanligt igen eller jättekonstigt. Om mitt hår ser ut som "hej kom och hjälp mig" så kommer jag väl antagligen tona det brunt igen. Men om jag har fått tillbaka min vanliga (eller nästan då) hårfärg så kommer jag nog att slinga det i askblond. Skulle nog vilja ha hela håret askblond men det blir nog bara jobbigt att fixa till det ofta och så sliter det ju väldigt mycket.
Är lite trött på att vara brunett och fixa utväxten hela tiden och så..
Älskar hårfärgen!

Kommentarer
Postat av: Pai/Kagami

Tack, Dsm!!! :D

2012-03-19 @ 19:26:23
URL: http://paikagami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0