Tonat utväxten

Är nästan helt frisk nu, har bara lite ont i halsen. Min helg har jag tillbringat i sängen, nästan hela iaf.
I går så åt jag på resturang med familjen och släkten för att fira mormor och några till. Trevligt, trevligt.
Idag har jag iaf varit ute lite på förmiddagen och märkte verkligen hur slaskigt och blött det är ute. Så får det ju inte vara på fredag när halva skolan ska vara ute och åka pulka hela dagen..
Åkte iaf till centrum en snabbis med mamma och handlade mat och köpte hårtoning så tonade utväxten när jag kom hem. Det blev ite så mycket skillnad i själva hårfärgen eftersom att det var mest utväxten jag tonade då.
Bloggar mer imorgon efter skolan. 5 dagar måste man ju klara innan det blir sportlov, eller som jag säger, Sovlov..

Kommentarer
Postat av: moa hedblom

super fin blogg!

har du tid skulle du jätte gärna kunna få fixa min! :)

kram!

2012-02-19 @ 20:10:27
URL: http://mooahedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0