Roligt samtal

Idag på lunchen så var det nån som ringde mig och sa att dom kom från en fotostudio och sa att min kompis Camilla (fast jag har ingen kompis som heter camilla) hade tipsat mig. Jag trodde att någon busringde och sa att dom skulle ringa upp mig senare. Efter typ 30 sek så ringer Hannas mobil och så är det samma tjej som säger samma sak. Efter det så skrev vi in mobil numret på hitta.se och så var det från Modelhouse! Sen kom vi på att det måste varit Frejas mamma dom menade för hon heter Camilla och dom hade varit där. Haha, vi är inte så smarta alltså. Men vi ska iaf ringa upp dom sen och så bestämde vi oss för att åka dit nån gång inom snar framtid;)
bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0