Fredag och lördag

På fredag så kommer jag (och halva skolan) vara i Hackstabacken hela dagen och åka pulka. Jag kommer vara farligast i backen alltså! haha kanske inte. Efter det ska jag och mamma åkta till Täby c för att shoppa och kommer antagligen komma hem rätt sent. Sen på lördag förmiddag så ska jag och familjen (utan pappa då) åka till Ulla och Sonja och fira Sonja. Vi kommer också att gå till Liljeholmens centrum och där ska jag ta ett till hål i örat (:D) och så ska jag kolla om den apsnygga bikinin finns på Cubus. Antagligen inte eftersom att det är mitt i vintern men annars får jag väl beställa från nätet;) Vi kommer iaf antagligen att komma hem rätt sent därifrån så kommer nog inte kunna blogga så mycket då.
Där har ni andledningen till en liten bloggpaus under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0