Bajslandet

Idag har jag varit på den hemskaste platsen i Sverige, Reningsverket (även kallat bajslandet). Det var det mest äckliga ja varit med om. Dock kollade jag ju bara på mina fötter hela tiden. Man fick typ kväljningar var femte sekund och höll på att spy. Skakade typ i hela kroppen i en halvtimme efter att vi kom ut därifrån. Euuw!
Iaf följde Hanna med mig hem efter det och vi har typ bara målat naglarna och sett på Glee. Juste, mamma har fått en Mac book pro, gratis! Avundsjuk.se. Ska duscha en snabbis nu och sen Mästerkockarna, eller vänta, det börjar nu!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi var på studiebesök på ett reningsverk när jag gick i skolan, så sjukt vidrigt! :(

2012-02-25 @ 09:07:36
URL: http://anotherlayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0