6/2

Nu har äntligen fått lite tid över att blogga efter att ha stått i våran svinkalla källare och målat i en timme. Fast nu har jag typ målat klart min hurts, har bara handtagen kvar.
Vi hade iaf fett chill dag idag, vi började att fika och titta på 2012 (grym!) och sen hade vi idrott och lunch och efter det såg vi klart på 2012 och ett avsnitt av Vänner, sen spanska! Höhö najs skoldag! Tyvärr inte lika najs imorn, fast slutar kvart i två då och sen följer Hanna W med mig hem så det blir kul ändå;)
Bloggar mer imorn för nu börjar internetet bli jääättesegt, haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej jätte fin blogg!:)

Du får gärna besöka min blogg saralidstrom.blogg.se

för att komma in på den skriv användarnamnet saralidstrom och lösen julia:)

2012-02-07 @ 21:30:48
Postat av: -leila&elina.

jätte mysig blogg du har sötnos! :D

2012-02-08 @ 09:53:18
URL: http://naaawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0