tråkig halloween imorn..

Har precis tjänat lite pengar på att städa "pyssel rummet" nere i källaren, det tog typ 2 timmar för Karin och mig att städa där (om man räknar med godispausen xp) haha.
Freja kunde inte sova hos mig imorn eftersom snickaren börjar bygga på vårt kök då och jag kunde inte sova hos henne men vet inte varför:/ Så den här halloweenen kommer att suga... men kommer ju att sova hos Hanna med alla brudarna på onsdag och det kommer bli grymt:D
Lägger in ett "nagel inlägg" snart.
kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfri smycke.

Kika gärna in och va med! :)

2011-10-30 @ 14:57:34
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0