Hiss

Dom flesta tycker ju att hösten och vintern är skit jobbiga och jag håller ju med om att det är j*****t kalt och det snöar och regnar men jag vet en jättebra sak också och det är att det finns ju så mycket snygga kläder! På sommaren så slänger man ju bara på sig bikinin eller nåt linne och ett par shorts t .ex. men på hösten så kan man ju köpa massa snygga jackor, stickade tröjor, boots m.m. Och då blir det mycket roligare att shoppa också!:D
Så Big Hiss för det!
Haha, jag efter en lördag tillbringad i ett köpcentrum;)

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Jag älskar att gosa in mig i alla sköna tröjor som kommer på hösten. Och soliga höstdagar med färgade löv är underbara. Också bra att man äntligen kan lägga sig i soffan och se på film med en kopp te utan att få dåligt samvete.



Ha det bra!

2011-10-16 @ 19:24:33
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0