Trött som f*n

Direkt när jag kom hem från skolan så började åt jag lite mellis och sen så började Karin och jag göra julkort (Skönt att ha det gjort sen;P) och sen så har jag fixat massa inför so provet vi ska ha på onsdag så har verkligen inte haft tid eller ork till bloggen.. Kunde inte sova inatt så har nog varit den tröttaste i världen i dag, har kämpat för att hålla ögona öppna. Pappa har typ smittat mig med sin förkyldning också så har typ jättesvårt att andas och så. Ja ni hör ju hur jag känner mig så ni får ha lite förståelse till dålig uppdatering den här veckan tills jag börjar känna mig frisk och alla prov är avklarade och så:)
Ska nog fixa till mina naglar snart (gjorde det i helgen men det blev superdåligt) så lägger kanske upp bild sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0