Resultatet på dålig sömn..

Förlåt för det inte blivit så mycket update idag men skrev ju faktiskt igår att det inte skulle bli det. Gorde faktiskt ett tisinställt som borde ha kommit upp nån gång mitt på dagen men tydligen så gjorde det inte det..
Började gå hem från stallet vid typ 4 och då var det ju ganska mörkt och när jag kom hem var det kolsvart typ tänk då sen vid jul, då måste ju det bli mörkt vid 2 :o
Sitter iaf med världen huvudvärk, känns som om mitt huvud kommer sprängas om ungefär 3 sekunder...Har nog ont i huvudet för att jag sov så dåligt i natt, sov typ 7 timmar-.-
Målade klart mina naglar för ett tag sen så gör ett nagelinlägg snart:)
Lovar att börja ta lite mer bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0