Morning!

Bad mamma väcka mig halv tio i morse så jag kan börja vända tillbaka dyngnet så jag orkar släpa mig till skolan på tisdag... Satte iallafall på mig mjukisdressen och myste ner mig i sängen brevid molle med en kopp te när jag vaknade, super mysigt ju!
Idag händer inget speciellt heller, ska nog hjälpa pappa att ta ner studsmattan inför vintern så måste passa på att hoppa riktigt mycket:(
Juste har fått en vagel i ögat (infektion) och det gör bajsont! Syns inte så bra på bilden men kan knappt blinka utan att det gör jätteont!:(
Buhu..

Kommentarer
Postat av: hanna

hej, sugen på en ny design?

jag gör gratisdesigner :)

jag gör det bara för att det är roligt & för att jag vill utvecklas!

om du är sugen på en ny design kan du mejla mej [email protected] så kan du få mer information :D



hoppas du mår bra & får en fortsatt trevlig kväll!

2011-11-06 @ 16:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0