Duschat

Kom precis ut ur duchen och satte mig genast framför datorn eftersom jag kom på att jag inte hade bloggat någgonting ännu, så då gör jag det nu;)
Kom hem vid halv fyra typ och då så satt jag och julpysslade och skrev en önskelista till julafton, haha tror ni jag längtar eller? Tog lite foton också med systemkameran men sen så nu när jag skulle ladda upp dom så dog den av förlite batteri-.-
Målade naglarna också men nu efter att jag duschade så försvann allt typ för glömde att ta på överlack men kommer nog bara måla någon vanlig färg på naglarna innan jag ska gå och lägga mig:)
Lägger strax upp min önskelista!
Bjuder stort!

Kommentarer
Postat av: bbiinaa, mitt liv i ord å bilder

Härlig blogg!

Hur är läget?:)

2011-11-29 @ 19:47:48
URL: http://bbiinaa.blogg.se/
Postat av: bbiinaa, mitt liv i ord å bilder

sv; Härligt:)

Kunde väl ha vart bättre!

2011-11-29 @ 20:45:36
URL: http://bbiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0