Visste du att?

Det var verkligen jättelänge sen som jag gjorde ett Visste du att? inlägg så gör det nu;)
Iaf så älskar jag månaden december! Den är till och med bättre än augusti som jag fyller år i. Men det är ju så himla mysigt med julen för hela december är ju "jul månaden". Älskar verkligen julafton också och måste säga att det faktiskt är den bästa dagen på året;)
Lite k men nu vet ni det iaf (fast ni har säkert redan märkt det..)
Juste har en fråga, är det bara jag som älskar att se på Kalle Ankas julafton fortfarande? Det är ju super mysigt att sitta där framför tven med kusinerna och mysa;)

Kommentarer
Postat av: Sofia - JULKALENDER! EN TÄVLING VARJE DAG FRAM TILL JULAFTON!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram! / http://smnmode.blogg.se

Postat av: Ellen

Fin blogg ! Kolla in min med ! :)

2011-12-05 @ 16:08:24
URL: http://elenka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0