ooh noo!

Anledningen till att det inte kom några inlägg igår var att internetet inte funkade alls så kunde inte blogga då:( Men det är ju så mycket runt jul nu så har inte hellr så mycket tid.
Iaf så vaknade jag vid halv nio (tidigt?) och gick och satte mig framför tv och tittade på julkalendern och nu har jag precis ätit frukost. Och gissa vad som händer idag? Jo mina småkusiner Otto och Edvin kommer till Sverige så i eftermiddag så ska vi åka hem till mormor ,för dom ska bo där ett tag, och äta middag där med dom:D Har saknat dom jättemycket!
Innan det så ska iaf mamma, Karin och jag åka en sväng till täby för de sista inköpen av julklappar.
Juste igår efter skolan drog jag direkt till centrum med mamma men fick bara med mig lite underkläder hem.
Old! (igga mitt face)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0