Kyrkan, Plugg, Kusiner

Min dag i korthet typ. Började med att åka till nån kyrka för att lyssna på syster när hon spelade piano och sen när vi kom hem så satte jag mig och pluggade inför provet imorn men kan typ fortfarande ingenting-.- det kommer nog inte gå så bra hehe. Iaf så kom kusinerna på eftermiddagen och vi fikade och så och nu så åkte dom precis hem. Det blir ju ingen vidare uppdatering nu men vill ju tillbringa så mycket tid med kusinerna innan dom åker tillbaka till Uganda så ni får ha lite förståelse;)
Glömde tyvärr att ta bilder men tar med kameran till mormor imorn så då kanska det blir bildbomb i morgon kväll:)
Juste, funderar på en tävling! Kommentera om du tycker att jag ska ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0