Kalas idag

Har precis ätit lite lunch med Ulla och Sonja som kom förbi en liten sväng.
Eftermiddagens planer är att Mamma, syrrorna och jag ska gå upp till mormor för att fira min kusin Otto som fyller sju år idag. Så vi ska äta lite tårta och sånt där och kanske middag sen.
Igår var mamma och jag och storhandlade till julafton så ikväll och lite imorn så ska jag hjälpa henne att laga mat och baka julgodis och i morn ska jag gå upp till mormor på förmiddagen för att hjälpa henne att städa tills hela stora tjocka släkten kommer;)
Japp ni hör ju att det kommer bli svårt för mig att hinna med att blogga dom närmsta dagarna men kommer iaf att försöka.
Tar med kameran till mormor så bilder kommer i kväll eller i morn:)

Ska nog sy en helt egen tröja på lovet, eller vad tycker ni?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0