Julmarknad

Förlåt för bad update igår men mådde super illa efter alla sötsaker jag åt igår så hade ingen lust till någonting förutom att ligga i soffan framför tven. Kollade på idol i går och jag måste bara säga, FY SKÄMS SVENSKAFOLKET DÄRUTE! Ni var jag bara den ända att rösta på Moa eller? Buhu, hon skulle ju ha vunnit hela skiten:´(
Iaf så idag så ska jag åka till en julmarknad vid växtförsäljningen med Ulla, Sonja, Mormor och familjen. Hihi älskar julmarknader det är ju jättemysigt! Efter det så kommer kKarin och jag åka hem till mormor för att baka lite jullgodis, typ knäck, pepparkakor och sånt:)
Uppdaterar kanske snart, annars ikväll!
Usch, bjuder! Vaknade faktiskt ganska nyss...

Kommentarer
Postat av: Märta

Det är fult att svära!

2011-12-03 @ 12:32:01
URL: http://marta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0