fullt upp

Förlåt för sämst update men har shoppat julklappar hela helgen, hann inte med allt igår;) Igår så åkte vi iaf till centrum först och var där ett litet tag och sen drog mamma och jag in till stan och var där jääättelänge så när vi kom hem så var jag super trött och orkade inte göra något annat än att se på tv..
Idag så åkte mamma, Karin och jag till IKEA och täby eftersom att vi inte hann med alla inköp igår och så kom jag hem vid 4 typ och därefter så åkte vi till mormor för att käka middag och så kom vi hem nu! Ja där hade ni min fullspäckade helg, blev ju inte så mycket vila som tänkt hehe;)
Juste vad tror  ni att jag har gjort om ni får se den här bilden?:
hihi, bilder kommer strax:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0